۱۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۵:۴۸
نشر موسسه شهید کاظمی ۰ نظر اشتراک گذاری

«رد سرخ جامانده بر فنجان» ، مجموعه داستان کوتاهی با محوریت جنگ و انقلاب

تازه های خبری

فاطمه سلیمانی ازندریانی نویسنده کاندیدای جایزه ادبی پروین اعتصامی در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، از در دست انتشار بودن تازه‌ترین اثرش خبر داد و گفت: مجموعه داستان «رد سرخ جامانده بر فنجان» تازه‌ترین اثری است که برای انتشار آن را به ناشر سپرده‌ام.

وی افزود: داستان‌های این مجموعه طی سه سال و به صورت پراکنده نوشته شده که تقریبا نیمی از آن‌ها با محوریت دفاع مقدس و انقلاب هستند اما مستقیم به جنگ اشاره‌ای ندارد و بخشی نیز داستان‌هایی با موضوعات اجتماعی و خانوادگی است.

نویسنده رمان «به سپیدی یک رویا» گفت: این مجموعه شامل ده تا داستان است که پنج داستان آن در جشنواره‌های داستان‌نویسی برگزیده شدن و باقی در جایی شرکت نکرده است. بلندترین داستان مجموعه حدود ده صفحه است و حجم کلی کتاب زیر صد صفحه است و از آنجا که هنوز صفحه‌بندی نشده تعداد صفحاتش مشخص نیست.

او با اشاره به ناشری که این مجموعه داستان را منتشر خواهد کرد گفت: کار را به نشر شهید کاظمی تحویل دادم اما از آنجا که کتاب به تازگی به دست ناشر رسیده مشخص نیست برای نمایشگاه کتاب آماده شود.

سلیمانی گفت: می‌خواستم صبر کنم تعداد داستان‌ها بیشتر شود تا در آینده منتشر شود اما با توجه به اینکه فعلا قصد ندارم داستان کوتاه بنویسم تصمیم گرفتم آن را به ناشر بسپارم. البته تعداد داستان‌ها بیشتر بود ولی بعضی از آنها قابلیت تبدیل شدن به رمان را داشتن که از مجموعه کنار گذاشته شدن تا بعدا استفاده کنم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی