۱۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۱:۴۱
موسسه هنری ربیع ۰ نظر اشتراک گذاری

چه کسی مرا هل داد

چه کسی مرا هل داد
تولیدات انتشارات

پدیدآورنده: هاجر صفائیه
نوبت چاپ: اول/ 1395
قیمت: 16000 تومان
معرفی اثر:

برخی از آثاری که درباره زندگی شهیدان چاپ شده است، شهدا را آدم‌های بی‌تفاوت یا فارغ از جهت‌گیری‌های سیاسی معرفی می‌کند. لذا یکی از دغدغه‌های مجموعه دوستانی که برای جمع‌آوری این اثر تلاش نمودند، این بود که در این کتاب به شرایط زمانی و مواضع و فعالیت‌های سیاسی شهید ولایی هم اشاره شود تا آیندگان بدانند که شهیدان، زمان‌شناس و اهل بصیرت بودند و تحلیل درستی از اتفاقات زمان خود داشته‌اند. شایسته نیست که از زندگی شهید ولایی سخن بگوییم، اما از مواضع صریح و زندگی سیاسی او سخنی به میان نیاوریم؛ ویژگی‌های شهید ولایی را بیان کنیم، ولی از فرمانبرداری او از ولی‌فقیه در بزنگاه‌های انقلاب حرفی نزنیم. به همین منظور با طرح و توضیح کلیدواژه‌هایی در کتاب تلاش خواهیم کرد تا به زندگی سیاسی و باورهای فکری این شهید فرهنگی اشاره‌ای کنیم.

برشی از کتاب:

گوینده اعلام کرد که ارتش حزب بعث توانسته است یکی از سرداران به نام ایرانی را به هلاکت برساند. صدای گوینده قطع شد و بعد از چند ثانیه موسیقی عربی، دوباره گوینده اعلام کرد: «این سردار ایرانی که ولایی نام داشته، در این چند سال، نقش مهمی در اعزام نیروهای ایرانی به جبهه داشته است.»




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی