۰۳ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۴۵
نشر موسسه شهید کاظمی ۰ نظر اشتراک گذاری

پرواز از ام‌الرصاص تا کربلایی شدن در خان‌طومان

پرواز از ام‌الرصاص تا کربلایی شدن در خان‌طومان
تازه های خبری


کتاب «از ام‌الرصاص تا خان‌طومان» روایتی از رزمندگان لشکر 25 کربلا اثر مصیب معصومیان توسط نشر شهید کاظمی منتشر و روانه بازار کتاب شد.

این کتاب 570 صفحه‌ای روایتی است از رزمندگان لشکر «25 کربلا» که در دی ماه 1365 در منطقه ام‌الرصاص 300 نفر از آنها عروج کردند و با ارباب شهیدشان دیدار کردند. اما این پایان کار رزمندگان لشکر کربلا نبود و خیل مشتاقان شهادت در روزگار دفاع از حرم اهل بیت(ع) نیز مانند روزگار دفاع از میهن دست از جان شسته در برابر دشمن تکفیری ایستادند تا بار دیگر عهدی که با سرور شهیدان بسته بودند را تجدید کنند و12 نفر دیگر از آنها در خان‌طومان کربلایی شدند.

در بخشی از این کتاب می‌خوانید: «هر لحظه، انتظار می‌کشیدم که تیری جایی از بدنم را بشکافد. امّا انگار هیچ تیری بی‌هدف و مقصود به کسی برخورد نمی‌کرد؛ مثل برگ درختی که بدون اراده حق، بر زمین نمی‌افتد.

ستون ما در حال پیشروی بود. از ام‌الرصاص به سمت ام‌البابی در حرکت بودیم. رگبارهای دشمن لحظه‌ای متوقف نمی‌شد. ستون شهدا در کنار ما روی زمین افتاده بودند. آن‌هایی که زخمی شده بودند، به ما روحیه و قوّت قلب می‌دادند. آن‌ها فریاد می‌زدند: برید جلو! برید کمک کنید به امام زمان (عج)! برید اون‌هارو به درک واصل کنید! کمی جلوتر رفتیم؛ امّا ناگهان متوجه شدیم که دشمن ما را محاصره کرده است!»

کتاب «از ام‌الرصاص تا خان‌طومان» که مصیب معصومیان آن را نوشته از سوی ناشر برگزیده سال 95 با قیمت 30 هزار تومان روانه بازار کتاب شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی