۱۹ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۴۲
موسسه هنری ربیع ۰ نظر اشتراک گذاری

پرنیان

پرنیان
تولیدات انتشارات
پدیدآورنده: محمدرضا خانی
چاپ سیزدهم: 1397
قیمت:12000 تومان
معـرفی اثـر:
پرنیان، کتابی است که بدون هیچ تبلیغی تاکنون ۲۲۰ هزار نسخه به نویسندگی محمد رضاخانی به فروش رسیده است، همچنین وقتی مخاطب کتاب پرنیان را مطالعه می‌کند، به این نتیجه می‌رسد که بهتر است برای هدیه دادن به دیگران نیز از آن استفاده کند. کتابچه‌ای کوچک، اما پر محتوا و زیبا. 


کتاب پرنیان پرتیراژترین کتاب حجاب در کشور است. پرنیان در محورهای متعددی همچون تاریخچه، قرآن و روایات،احکام، مدگرایی و غریزه، گفتار بزرگان، شبهات، جهانی شدن حجاب، قوانین پوشش در دانشگاه‌های مختلف دنیا و سایر موضوعات مرتبط با پوشش و حجاب بحث می‌کند.
دغدغه اصلی نگارنده در این کتاب تبدیل مباحث علمی موجود در موضوع حجاب به مباحث آسان و قابل فهم بوده است. به همین منظور از عناصر جذابیت ساز همچون گرافیک خوب، استفاده از رنگ‌های مختلف و مباحث کوتاه بهره کافی برده است.
مباحث مربوط به جهانی شدن و مقوله حجاب و مد ومد گرایی از نقاط قوت کتاب می باشد. این کتاب در سال 91 در دومین همایش بین المللی حجاب به عنوان بهترین کتاب ترویجی موفق به دریافت تندیس وجایزه این همایش گردید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی