۱۹ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۰۷
موسسه هنری ربیع ۰ نظر اشتراک گذاری

مرگ بر آمریکا

مرگ بر آمریکا
تولیدات انتشارات
دیدآورنده: مرکز پژوهشهای بنیاد فرهنگی شهید شیرازی
نوبت چاپ: اول/ 1394
قیمت: 4500 تومان
معرفی اثر:

انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 به وقوع پیوست. انقلابی که همه نگاه‌ها را به خود معطوف کرد. چرا که انقلابی بود که در هیچ کدام از شعارها و اهدافش بوی دنیاگرایی وجود نداشت و همین، علت بقا و ماندگاری این انقلاب شد و تا وقتی که مردم این اهداف و شعارها را بشناسند، دشمنان هیچ‌گونه خدشه‌هایی را نمی‌توانند به این انقلاب وارد کنند. پس شناخت این شعارها آن هم از زبان رهبر معظم انقلاب اسلامی، کمک بسیاری خواهد کرد در حفظ این نظام که اوجب واجبات است.

برشی از کتاب:

بدانید امروز یکی از سلاح‌های دشمنانی که مرگ بر آنها می‌گویید، این است که در مقابل جوانان ما دانه بپاشند -دانه گناه، دانه جاذبه‌های گناه، جاذبه‌های فساد- تا بلکه بتوانند آنها را جذب کنند. نفس قوی باید بایستد و تسلیم این جاذبه‌ها نشود. مراقب باشید! جوانان بسیجی ما مؤمند، مطهرند، پاکند. اما ممکن است در میان آنها افرادی پیدا شوند که روح قوی نداشته باشند و تسلیم ترفند دشمن و شیطان گردند. اینجا تقوا به درد می‌خورد. تقوا یعنی اینکه دائم مراقب خودمان باشیم و نگذاریم که اشتباه کنیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی