۲۳ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۲۸
موسسه هنری ربیع ۰ نظر اشتراک گذاری

عقب نشینی ممنوع

عقب نشینی ممنوع
تولیدات انتشارات
پدیدآورنده: مهدی مطلبی
نوبت چاپ: اول/ 1394
قیمت: 8000 تومان
معرفی اثر:

در این مقال سعی داریم به بررسی نظرات مقام معظم رهبری درباره مذاکرات هسته‌ای دولت یازدهم (ازمرداد92 تا فروردین94) پرداخته و دستاوردهای آن را از نگاه ایشان بررسی نماییم. مقام معظم رهبری بارها فرموده‌اند که نظرات خویش را در بیانات عمومی مطرح می‌نمایند و موضع صریح ایشان را می‌توان در همین بیانات پیدا نمود. در این راستا با تحلیل فرمایشات ایشان در دوره دولت یازدهم، ابعاد مختلف این مذاکرات را در نگاه معظم له بررسی می‌نماییم تا همگان با عمق نگاه ایشان در مورد این مذاکرات آشنا گردند.

برشی از کتاب:

بنده اصرار دارم بر حمایت از مسئولانی که اجرای کار برعهده‌شان است، از همه‌ی دولت‌ها بنده حمایت می‌کنم، از مسئولان (مسئولان داخلی، مسئولان خارجی) حمایت می‌کنم و وظیفه‌ی ما است. من خودم مسئول اجرایی بوده‌ام، وسط میدان بوده‌ام، سنگینی کار و سختی کار اداره‌ی کشور کار سختی است. لذا اینها به کمک احتیاج دارند، من هم کمکشان می‌کنم، حمایتشان می‌کنم؛ این یک طرف قضیه است که قطعی است. از آن طرف اصرار دارم بر تثبیت حقوق ملت ایران، از جمله مسئله‌ی حقوق هسته‌ای؛ اصرار داریم بر اینکه از حقوق ملت ایران یک قدم عقب‌نشینی نباید بشود. (بیانات در دیدار فرماندهان بسیج/29ابان1392)





نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی