۱۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۱:۳۲
موسسه هنری ربیع ۰ نظر اشتراک گذاری

ردپای نور 2/ سیری در سیره تربیتی استادعلی صفائی(عین.صاد)

ردپای نور 2/ سیری در سیره تربیتی استادعلی صفائی(عین.صاد)
تولیدات انتشارات
 
پدیدآورنده: سیدعبدالرضا هاشمی ارسنجانی
نوبت چاپ: سوم/ 1397
قیمت: 17000 تومان

معرفی اثر:

 

معرفی کتاب:

 

ما خیال می‌کنیم که اگر زندگی، یک زندگی بی دردسر و بدون درگیری باشد، یک زندگی مناسبی است، در حالی که آنچه که مطلوب است؛ آنچه که به آدم‌ها تکامل می‌دهد و آنها را رشد می‌دهد و بهره‌مند می‌کند، این است که در هر برخوردی بیاموزیم که چگونه موضع‌گیری کنیم و در هر موقعیتی چگونه با مسائل روبه‌رو شویم.
اینجاست که دیگر آدم دنبال یک زندگی بی‌دغدغه و بی‌درگیری نیست. برایش این مسئله است که با هر درگیری و با هر گرفتاری چه باید بکند. از مشکل فرار نمی‌کند، بین خودش و مشکلات هم حائلی را قرار نمی‌دهد، بلکه می‌کوشد از مشکلاتی که برایش شکل می‌گیرد بهره‌مند شود؛ یعنی از مشکلات، بهره‌مندی به دست بیاورد.

با مطالعه این کتاب، بهره‌مندی و موضع‌گیری صحیح در مقابل مشکلات را از نگاه استاد صفایی می‌آموزیم.

برشی از کتاب:

بیشتر آنچه که بدی و مشکل ازدواج قلمداد می‌شود، مثل سختی‌ها و برخوردها و توقع‌ها و انتظارها و درگیری‌ها و گرفتاری‌ها، درواقع همین بدی‌ها، خوبی‌ها و میوه‌های خوب ازدواج هستند. این آدمی است که باید از حادثه‌ها، از برخوردها و از درگیری‌ها بیاموزد و از آنچه که آموخت، راهش را مشخص نماید و بر حماقت و اشتباه خود پافشاری نداشته باشد. آدمی می‌تواند حتی از بن‌بست‌ها بیاموزد که راه کجاست و چگونه باید بازگشت... .

 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی