۲۳ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۰۶
موسسه هنری ربیع ۰ نظر اشتراک گذاری

انگیزه علم آموزی

انگیزه علم آموزی
تولیدات انتشارات

پدیدآورنده: استاد کاظم ضرابی
نوبت چاپ: اول/ 1394
قیمت: 7000 تومان
معرفی اثر:

جاودانگی انسان نیازمند عالم شدن در همه زمینه‌هاست، به خصوص در آنچه مربوط به حقیقت انسانی است؛ یعنی علوم اسلامی (عقاید، اخلاق، احکام). انقلاب امام عصر(عج) نیز برای همین هدف والا انجام می‌گیرد و ایشان ابتدا انقلابی عقلی و عملی ایجاد می‌فرمایند.

اطاعت پروردگار و عبادت او، به علم می‌شود و به آن صله‌ی ارحام به جا آورده می‌شود و شناخته می‌شود حلال و حرام. علم پیشرو و امام است و عمل، تابع آن است. خدا الهام می‌کند علم را به اهل سعادت و محروم می‌سازد از آن ارباب شقاوت را. پس خوشا به حال کسی که خدا او را از حظّ علم محروم نگرداند!"

تمام این مطالب به همراه راه‌های دستیابی به علم و تحصیل در کتاب «انگیزه علم آموزی» آمده است.

برشی از کتاب:

هدف همه ی خلقت، انسان است. جاودانگی انسان هم نیازمند عالم شدن در همه ی زمینه هاست، به خصوص در آنچه مربوط به حقیقت انسانی است؛ یعنی علوم اسلامی(عقاید، اخلاق، احکام). هدف روحانیت عزیز هم همین هاست؛ یعنی همان هدف آفرینش و مقصدی که انبیا و اوصیا به دنبالش بودند. با خواندن دقیق این کتاب، ان شاءالله تعالی با هدف روحانیت اصیل ربانی بیشتر آشنا می شوید.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی