۲۳ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۲۸
موسسه هنری ربیع ۰ نظر اشتراک گذاری

آرامش قلبی، گمشده بشریت

آرامش قلبی، گمشده بشریت
تولیدات انتشارات

پدیدآورنده: مهدی مطهری
نوبت چاپ: اول/ 1394
قیمت: 5500 تومان
معرفی اثر:

بیشتر مردم برای دست‌یابی به آرامش راه‌هایی را می‌پسندند که بتوانند به‌وسیله آن یا صورت مسئله‌های روزانه‌شان را پاک کنند یا حداقل برای مدت زمانی بتوانند به مسائل فکر نکنند، اما چیزی که مردم امروزه به آن نیاز دارند حل مسائل و دست‌یابی به آرامش پس از آن است. ذهن مردم امروز درگیر شایعات، شبهات و حتی مسائل اقتصادی و سیاسی است که ابعاد مختلف زندگی افراد را تحت تأثیر قرار می‌دهد. در اولین گام برای برخورد با این مسائل و در نهایت رسیدن به آرامش، یافتن فرمولی ساده، کاربردی و مبتنی بر آموزه‌های دینی است. «مهدی مطهری» در کتاب «آرامش قلبی؛ گمشده بشریت» توانسته است با زبانی ساده و بر مبنای تحقیقات کارشناسی گروه‌های تبلیغی، فرمولی ارائه دهد تا هر قشر جامعه با این فرمول بتواند در تصمیم‌گیری‌ها، در مورد مسائل و شبهات، به‌راحتی درست‌ترین انتخاب را داشته باشد. کتابی بسیار مناسب برای کارگروه‌های فرهنگی و تبلیغی و جز اولین مهارت‌هایی که باید به قشر نوجوان و جوان جامعه آموزش داده شود.

برشی از کتاب:

غیر از «عمل به وظایف الهی» راه دیگری برای احساس موفقیت دائمی و کسب«آرامش قلبی» نداریم. باید به دنبال وظیفه ی خویش بگردیم. هیچ چیز دیگری نمی تواند جای عمل به تکالیف را پر کند. برخی به اشتباه، علاقه را برای رسیدن به موفقیت مطرح می کنند. در حالی که علاقه با هر تلنگری و با هر تشویق و یا تمسخری قابل تغییر است.





نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی